Free Lines Arrow Jak přežít podzim s úsměvem (a hlavně se zdravím) | With love... Emily
28. září 2012

Jak přežít podzim s úsměvem (a hlavně se zdravím)

Znáte to, podzim... spousta lidí v depresích, čekárny u doktorů přetékají lidmi s kapesníky u nosu (vlastně nejen čekárny u doktorů), studený vítr, v obchodech mikulášské figurky (i když ty už mnohdy od začátku září). Co si budeme povídat, pro někoho je to období jako každé jiné a pro jiného čas vytáhnout kupu kapesníků.
Bohužel patřím k té druhé skupině a ač mám podzim moc ráda, moje imunita s tím nesouhlasí takže už od poloviny září začínám připravovat svoji výzbroj :)

weheartit.com

Vím, že tohle je trošku hodně mimo téma blogu, ale určitě víc než aktuální. Moje "výzbroj" proti podzimním chmurám, rýmičce a kašílku (zabíjela bych za tato slova :D!) a vůbec celkově proti špatným věcem je prostá... Vitamíny v běžné stravě, citrón v čaji ani teplá deka mi nestačí, a tak se musím spoléhat na mé "společníky" z lékárny.

První společník je především  na podzimní chmury ...B vitamín se užívá při zvýšené psychické nebo fyzické zátěži, při dlouhodobém duševním stresu... a taky když mám občas skvělý nápad držet nějakou praštěnou dietu ...zvýšená potřeba je též u pacientů na redukční dietě s drastickým omezením potravin...
Více si o něm můžete přečíst například zde.
Stojí kolem třiceti korun takže vaši peněženku nezruinuje a myslím, že vašemu zdraví také nepřitíží, spíš naopak.




Tyhle kapky jsou mou nejlepší podzimní kamarádkou už asi tři roky :) Nedám na ně dopustit a mám potřebu je každému, kdo přede mnou zakašle, strkat výhružně pod nos.
...Zvyšuje obranyschopnost organizmu, odolnost, prevence infekcí. Podporuje celkový zdravotní stav člověka...
Takže všichni rýmičkáři a kašílkáři, doporučuji si pro ně zajít do lékárny, s výdaji se vlezete do stokoruny (při tomhle menším balení) a vaše zdraví vám za to poděkuje (a já taky, protože bude méně bacilonosičů :D!).
Více informací zde.

Pěkný podzim, pevné zdraví a dobrou podzimní náladu při blogování přeje

Emily

5 komentářů:

Lucy (benita) řekl(a)...

Super aktuální článek :-D Echinaceu už mám na seznamu...a vitamín B beru v kombinaci s Magnesiem :-)

Lucie van Koten řekl(a)...

Echinaceu se už dlouho chystám zkusit. Zatím mi imunita jede z mořských řas:-).

Marki řekl(a)...

Jelikož pracuju v lékárně, tak mám doma taky zásobičku preparátků :) ale všeho s mírou, holky ;)

Biba řekl(a)...

tiež som teraz nasadila béčko :)

Bubli řekl(a)...

Béčko dlabu kvůli aftům.

Bublinka

Okomentovat

 
;