Free Lines Arrow Maybelline - rtěnka Color Sensational - Ruby Star (535) | With love... Emily
5. září 2012

Maybelline - rtěnka Color Sensational - Ruby Star (535)

Tuto rtěnku už mám déle, ale rozhodně patří mezi moje favoritky. A ano, opět se dostávám k tomu jaká jsem "konzerva", protože rtěnky mám opět zase jen červené a růžovou nebo nějakou nespecificky mrtvolnou (taky je nesnášíte?)  u mně nenajdete.
Nevadí... jdeme na to :)
Obal, nejsem si moc jistá jestli se fotka podobá realitě, ale mně se strašně líbí. Poloprůhledný rudý (krvavě) plastový obal nejspíš i něco vydrží, soudě podle toho, kolikrát mi rtěnka spadla na zem a žádná katastrofa, kromě nějakého toho pidi škrábance, se nestala. 
Po sundání obalu už je to taková klasika, žádné click click, klasické vysouvání, co víc k tomu říct... popisovat jak se rtěnka vysouvá nahoru nebo dolů snad není třeba :)
No a konečně k tomu nejdůležitějšímu. Samotná rtěnka je taková krémová, velmi dobře se nanáší a víc než dobře kryje. Konkrétně tato barva je celkem výrazná a obsahuje malé třpytky, které nejsou naštěstí moc nápadné, aby to náhodou někoho až příliš neoslnilo :D Výdrž je průměrná, neočekávejte tedy, že vám bude držet i po vášnivých chvílích (což ovšem lituji partnera, který si tak odnese krásně rudou pusu) nebo že na skleničce nezůstane otisk.
Bonusem je sladká vůně (alespoň pro mě).
Je to rtěnka z levnější kategorie, ale troufám si říct, že kvalitní. V drogerii Rossmann na ni právě probíhá akce, kdy ji seženete za 119,-, což je podle mně příjemná cena.

Na závěr ještě důvod od výrobce proč si máte rtěnku zamilovat:
Textura rtěnky Color Sensational poskytuje rtům krémovější pocit a zároveň propůjčuje všem odstínům jedinečně věrnou, jasnou barvu. Této výjimečné kombinace se podařilo dosáhnout díky obsahu nejčistších barevných pigmentů a díky přírodním vlastnostem nektaru z medu. Rtěnka Color Sensational nabízí paletu 20 odstínů ve čtyřech základních barevných rodinách: červené, růžové, fialové a béžové. Vybrat si odstín, který sluší právě vám, je snazší než kdy dřív!


PS: Založila jsem si bloglovin :) Follow my blog with Bloglovin

4 komentářů:

Bella řekl(a)...

Mně obvykle na značce rtěnky nezáleží, musí mi hlavně vyhovovat odstín :-)

Paris-London Giveaway

Chloe řekl(a)...

Já si ještě nikdy netroufla vzít rudou rtěnku a abych pravdu řekla žádnou doma ani nemám...musím se po nich už kouknout a tady ta vypadá slibně :)

Unknown řekl(a)...

To ti závidím, že můžeš nosit rudé rty, mě to moc nesluší a odhodlám se málo kdy, každopádně se mi rudé rty hrozně líbí :).

Anonymní řekl(a)...

Nádherná rudá barva. Máš opravdu krásné rty a to je pak na co koukat :-) Mě nedávno vyděsila jedna blondýna, co byla u nás na firmě. Někde jí zmrvili permanentní make-up rtů a vypadalo to dost, dost nepřirozeně. Nakonec jí to super spravili ve Studiu Johanka. Osobně bych na to neměla odvahu už kvůli tomu, upřednostňuju Inglot :-)

Okomentovat

 
;