Free Lines Arrow Balea - Deo Compact Sensitive | With love... Emily
13. srpna 2012

Balea - Deo Compact Sensitive


O víkendu jsem se zastavila v DM, abych si nakoupila pár nezbytností a do oka mi tento deo compact od Baley. Představa, že v tašce nemusím táhnout velký deodorant se mi líbila a tak tento maličký skvost putoval ihned do nákupního košíku - za tu cenu nebylo o čem váhat.




Na obalu si můžeme přečíst následující:

Účinky: Deo compact s 24hodinovým účinkem je malý a praktický deodorant, který se vejde do každé kabelky a vydrží na ca 70-80 použití.
Jemné složení bez alkoholu a s panthenolem je vhodné zejména pro citlivou pokožku. Bez barviv a konzervačních látek.
Dermatologicky testováno.
Neobsahuje alkohol, konzervační a barvící látky.

Jak to vidím já:

Já si tento výrobek absolutně zamilovala, má nevtíravou příjemnou vůni (taková ta vůně čistoty když právě vylezete ze sprchy) a do kabelky je svou velikostí víc než ideální. Jsem velmi zvědavá jak dlouho mi při občasném používání vydrží, ale myslím si, že jako občasná záchrana při parném nakupování ve městě nebo při cestování vystačí. 
Rozhodně zvažuji koupi většího deodorantu (75 ml) se stejnou vůní, který Balea prodává ve skle, ten už bych ale v tašce nosit nechtěla :D 





Pro představu - porovnání velikosti

Balea, 20ml, cca 30 Kč


1 komentářů:

Evelin řekl(a)...

Já vůbec nevěděla, že se dělají i takoví prcci :-)

Okomentovat

 
;