Free Lines Arrow "Kdo nic nezkusí, je blbec." | With love... Emily
13. srpna 2012

"Kdo nic nezkusí, je blbec."

Myslím si, že titulek článku mluví za vše, a tak bych i já chtěla po půl roce každodenního čtení všech možných blogů o kosmetice přispět svou troškou do mlýna a podělit se o své "kosmetické zkušenosti".
V blogovém světě však nejsem žádný nováček - mé dřívější začátky byly na blog.cz, kde jsem se věnovala podstatně jiné lize (grafické), ale to už je pár let zpátky.
Věřím tedy v to, že tahle moje snaha k něčemu bude a ve skrytu duše doufám, že si touto cestou najdu alespoň pár čtenářů, které bude moje "tvorba" zajímat. Jelikož jsem zatím chudou (ne)studentkou a mé věčné výlety po místních drogeriích dávají zabrat mému rozpočtu víc než dost, budou se mé články týkat především cenově dostupnější kosmetiky z drogérií a lékáren.
Takže... kosmetické posedlosti zdar :)



2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jsem na tom uplne stejne. Take uvazuji, ze zalozim blog a take uz jsem driv jeden mela.. Hodne stesti :)

vierkaja řekl(a)...

Ten citát se mi fakt líbí! :)

Okomentovat

 
;